
Administrator rețea de calculatoare categoria I (Orhei)
14 aprilie 2025
I.P. „CTIF” ANGAJEAZĂ:
Administrator rețea de calculatoare categoria I (Orhei)
Descrierea activității:
- Crează și menține un mediu favorabil la utilizarea modulelor componente din cadrul Sistemului informațional de Gestionarea a finanțelor Publice al MF – modulul de Pregătire a Bugetului (BPMIS), modulul „Instituția - Trezoreria”, modulul Alocații Bugetare (GAB), modulul Colectarea datelor de tip ne-financiar (CNFD);
- Consultă persoane juridice privind îndeplinirea cererilor și înregistrarea utilizatorilor la sistemele și modulele SIMF. Colectarea, înregistrarea și expedierea cererilor privind înregistrarea în modulele BPS, GAB, CNFD, „Instituție-Trezorerie”;
- Asigură funcţionalitatea programelor elaborate de I.P. „CTIF” în cadrul Direcţiilor de Finanţe (TREZ2);
- Menţine în stare de lucru a transportului de date, inclusiv prin intermediul tehnologiilor Cloud;
- Acordă sprijinul metodologic necesar specialiştilor din Trezoreria Regională, Direcţia de Finanţe, instituțiilor publice privind utilizarea modulelor din cadrul SIMF și instituțiilor/organizațiilor cu care I.P. „CTIF” are încheiate contracte;
- Configurează calculatoarele personale, serverele, echipamentele periferice de reţea şi de telecomunicaţii de lucru, efectuează diagnosticarea tehnică în vederea depistării la timp a neajunsurilor existente, precum şi execută lucrările de profilaxie în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe și instituţiilor/organizaţiilor contractante ale I.P. „CTIF”;
- Efectuează instalarea programelor de lucru (sistemelor operaţionale, driverelor, soft-urilor de oficiu etc) şi SI destinate utilizării în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe, instituţiilor contractante;
- Efectuează copiile de rezervă a bazelor de date şi altor tipuri de informaţii electronice de lucru la locurile de muncă ale utilizatorilor reţelei locale şi restabilirea lor în caz de necesitate.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoașterea principiilor funcționării rețelelor de calculatoare, asigurarea softurilor a rețelelor, tehnologia implementării și menținerii sistemelor informaționale;
- Cunoașterea structurii sistemului trezorial al R. Moldova, circulația documentelor în cadrul acestuia, principalele operațiuni efectuate în cadrul TR, esența operațiunilor efectuate prin intermediul sistemelor informaționale;
- Cunoașterea managementului riscurilor și securității informaționale;
- Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
Constituie un avantaj:
- Experiență de la 2 ani în domeniu;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională.
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției. Cursuri de instruire și traing-uri periodice;
- Mediu de lucru dinamic, interactiv;
- Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv (de la 12 000 - 15 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
- Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
- Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar personele selectate vor fi invitate la interviu!
E-mail:
resurse.umane@ctif.gov.md, ruslana.rusnac@ctif.gov.md
Telefon: 069632889; 022 262598