
22 august 2025
Director Service Centru ARISTON
Consorțiul AMBER-TERM - FENIXIMPEX SRL, PALMIRACONS SRL, AMBER-MOLDOVANU SRL oferă echipamente, utilaje si servicii pentru incalzire, conditionare si apeduct. Varietatea acestor soluţii este oferită de o echipă dedicată, preocupată de bunăstarea clienţilor şi partenerilor săi.
Consorțiul AMBER-TERM își lărgește echipa și este în căutarea noilor colegi.
Candidatul ideal:
Căutăm o persoană atentă la detalii, responsabilă, bine organizată, perseverentă și dinamică pentru a se alătura familiei AMBER-TERM de la sediul nostru din Chișinău, str. Vadul lui Vodă nr. 68.
Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?
- Experiență în calitate de Director service sau Director adjunct service de cel puțin 2 ani;
- Studii superioare (tehnice sau de management)
- Experiență în elaborarea și implementarea regulamentelor și proceselor
- Cunoașterea principiilor de management al personalului, planificare și bugetare
- Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite
- Disponibilitate pentru responsabilitate și luarea deciziilor
- Experiență și dorința de a se autodezvolta în domeniul tehnic (domeniile sistemelor de încălzire, condiționare, ventilare, apeduct și canalizare)
- Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
- Să ai abilități de comunicare în limba română, rusă;
- Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
- Să fii disciplinat și responsabil;
- Să fii gata de a învăța lucruri noi.
- Cunoștințe 1C, CRM
Responsabilități:
- Elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a service centrului
- Gestionarea echipei din 10-15 oameni, recrutarea și formarea angajaților
- Controlul calității serviciilor furnizate și respectarea termenelor de execuție a comenzilor
- Organizarea lucrărilor pentru recepția și livrarea serviciilor, contabilitatea și controlul echipamentelor
- Responsabil pentru performanța financiară și atingerea obiectivelor service centrului
- Dezvoltarea și menținerea unor standarde înalte de servicii pentru clienți
- Efectuarea de analize și raportări privind funcționarea service centrului
- Actualizarea la timp a bazei de date și a sistemului de evidență a bunurilor și serviciilor (inventarierea periodică a pieselor de schimb aflate în gestiune)
- Studierea constantă a noilor tehnologii, tendințe de piață și metode de lucru în domeniul service centrelor
- Colaborarea cu alte departamente ale companiei pentru coordonarea muncii și asigurarea unei interacțiuni eficiente
Beneficii:
- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă de profesioniști - echipă tînără şi ambiţioasă;
- Salariu atractiv;
- Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de consorțiu, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc.
- Telefon mobil cu pachet nelimitat și acces la internet asigurate de către angajator.
CV-urile sunt așteptate la e-mail: info@amber.md
tel. 060003596
Telefon: 060003596
E-mail: info@amber.md
Team buildinguri
Telefonia mobilă
Notebook
Autoturism
Loc de parcare
Rambursare cheltuieli transport
Ceai, cafea, apă
Fructe
Zile suplimentare de concediu
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Bonus la aniversarea zilei de angajare
Bonus la aniversarea zilei de naștere