Manager Achiziții Rețea Magazine

Rogob carne si mezeluri

18 decembrie 2025

Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

ROGOB SRL - una din cele mai mari întreprinderi de produse din carne și mezeluri din Moldova, anunță concurs pentru funcția:

Manager Achiziții Rețea Magazine

Rogob este în căutarea unei colege/unui coleg pentru a suplini funcţia de Manager Achiziții Rețea Magazine.

În rolul de Manager Achiziții Rețea Magazine vei asigura implementarea unei strategii eficiente de aprovizionare pentru întreaga rețea de magazine, prin negocierea optimă a contractelor comerciale, selecția și dezvoltarea portofoliului de furnizori, managementul costurilor și susținerea obiectivelor de vânzări și profitabilitate.

responsabilitățile tale:

Achiziții și management furnizori

  • elaborează strategia de achiziții pe categorii de produse în acord cu planul comercial al companiei.
  • selectează, negociază și încheie contracte comerciale cu furnizorii (produse alimentare, băuturi, consumabile, alte bunuri relevante).
  • evaluează performanța furnizorilor pe criterii de preț, calitate, termene de livrare, servicii post-vânzare.
  • inițiază campanii promoționale în colaborare cu furnizorii.

Coordonare echipă

  • coordonează și dezvoltă echipa de achiziții (category manageri, specialiști).
  • stabilește obiective de performanță individuale și colective.
  • evaluează periodic echipa și propune măsuri de formare și dezvoltare.

Planificare și bugetare

  • propune și gestionează bugetul de achiziții anual/lunar.
  • monitorizează indicatorii cheie: costuri, marje comerciale, discounturi obținute, termene de plată.
  • colaborează cu departamentele vizate pentru planificarea stocurilor și fluxurilor.
  • colaborează cu departamentul Marketing pentru promovarea produselor în magazine
  • participă la ședințele strategice privind dezvoltarea sortimentului și și categoriilor de produse expuse.

Monitorizare și analiză

  • monitorizează tendințele pieței și comportamentul consumatorului.
  • realizează analize comparative de prețuri, termeni contractuali și propune optimizări.
  • răspunde de auditarea internă a proceselor de achiziții 

ce așteptăm:

  • studii superioare (economice, administrarea afacerilor sau similar)
  • 3-5 ani experiență în achiziții, preferabil în retail alimentar sau FMCG
  • abilități excelente de comunicare și negociere
  • experiență în negocierea contractelor și coordonarea echipelor
  • cunoștințe solide de Excel, ERP-uri și platforme de gestiune.
  • cunoștințe despre lanțul logistic și gestiunea stocurilor.
  • capacitate de analiză financiară de bază (marje, costuri, termene).
  • integritate

ce oferim:

  • carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară
  • salariu competitiv și bonusuri de performanță
  • mediu de lucru dinamic și interactiv
  • training-uri în domeniul de activitate
  • prânz gratuit
  • automobil de serviciu

Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.

Te așteptăm în echipa Rogob!

E-mail: hr@rogob.md
Telefon: 060 200 961

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.