Office Manager

VEO Worldwide Services

21 august 2025

Chișinău, Сentru
Posibil fără experiență
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Office Manager

Echipa VEO este în căutarea unui Office Manager energic și organizat, care să contribuie activ la buna funcționare a biroului. Nu este necesară experiența anterioară, însă apreciem o atitudine proactivă, seriozitate și dorința de a învăța.

Calitățile și competențele necesare:

  • Atitudine pozitivă, energică și orientată către soluții, cu un comportament profesional și respectuos
  • Cunoștințe ale limbii engleze (minim B1);
  • Excelente abilități de organizare și planificare, cu o atenție sporită la detalii
  • Capacitate eficientă de gestionare a timpului și a sarcinilor multiple, într-un mediu dinamic
  • Seriozitate, integritate și abilitatea de a gestiona informații confidențiale cu discreție
  • Nivel ridicat de autonomie și inițiativă în abordarea responsabilităților zilnice
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și colaborare cu diverse echipe și parteneri
  • Experiența anterioară într-un rol administrativ sau de Office Manager constituie un avantaj.

Responsabilitățile tale vor include:

  • Coordonarea activităților de secretariat și administrare general;
  • Inițierea demersurilor necesare pentru pregătirea contractelor de muncă ale noilor angajați;
  • Asigurarea redactării, arhivării, actualizării și menținerii documentelor interne;
  • Menținerea relației cu banca pentru emiterea cardurilor salariale;
  • Colaborare strânsă cu echipa de contabilitate, în special pentru activitățile legate de payroll, dar și pentru alte procese administrative;
  • Gestionarea relației cu furnizorii, asigurând aprovizionarea sediului cu toate materialele necesare (birotică, cafea, consumabile etc.);
  • Implicarea activă în organizarea evenimentelor interne cu specific HR desfășurate la sediu.

Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim
următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă în lună în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.