Office manager
14 noiembrie 2024
Angajăm:
Office manager
Angajam Office manager, cu experiență în domeniu minim 1 an.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în management, economie, bussines și administrare, agronomie;
- Cunoașterea limbii de stat, rusa;
- Cunoașterea calculatorului, Word, Excel, Internet, poșta electronică;
- Vocabular bine dezvoltat, scris citit, atentie maximă la detalii;
- Seriozitate, perseverență, rezistență la stres.
Obligatii:
- Lucrul cu diferite documente (scrisori, contracte, procuri, ordine, cereri)
- Comanda necesarului pentru birou (apă, cafea, ceai, detergenți)
- Pregătirea comenzilor pentru import, întocmirea contractelor comanda de transport
- Monitorizarea importurilor până la descărcare
- Pregătirea ofertelor de la diferiți furnizori, în dependență de necesitățile companiei
- Semnarea și monitorizarea conturilor de plată
- Înregistrarea actelor de lucru la zi
- Oferim salariu fix și la timp,negociabil la interviu
- Pachet social
Telefon: 069581552
E-mail: info@codru.st
Joburi similare
Office Manager
Торговая компания (оптовая продажа) • 13 noiembrie 2024, Chișinău
Manager back-office | Менеджер бэк-офиса
Solar Energy Solution • Astăzi, Chișinău
Office manager
eBloc.md • Astăzi, Chișinău
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳