Specialist Achiziții | Buyer
Lafarge Ciment (Moldova) S.A.
26 noiembrie 2024
Chișinău, Ciocana
Posibil fără experiență
Full-time
Universitate
În locația angajatorului
Specialist Achiziții | Buyer
Compania: Lafarge Ciment (Moldova) SA
Locație: Chișinău, Moldova
Tipul locului de muncă:Full-time
Despre Lafarge:
Lafarge Ciment (Moldova) S.A. este o companie specializată în industria materialelor de construcții. Principalele genuri de activitate ale companiei sunt extragerea zăcămintelor minerale, producerea și comercializarea cimentului, comerțul cu ridicata a nisipului, pietrișului, prestarea serviciilor de subantrepriză în sectorul de construcții rutiere.
Compania numără peste 180 de angajati, oferind oportunități de dezvoltare personală, mobilitate internațională, condiții sigure cu cele mai înalte Standarde SSM.
Lafarge Ciment (Moldova) S.A. este o companie specializată în industria materialelor de construcții. Principalele genuri de activitate ale companiei sunt extragerea zăcămintelor minerale, producerea și comercializarea cimentului, comerțul cu ridicata a nisipului, pietrișului, prestarea serviciilor de subantrepriză în sectorul de construcții rutiere.
Compania numără peste 180 de angajati, oferind oportunități de dezvoltare personală, mobilitate internațională, condiții sigure cu cele mai înalte Standarde SSM.
Uzina de Ciment Rezina, situata la Nordul Republicii Moldova la 7 km de orașul Rezina, a fost data în exploatare la sfârșitul anului 1985, are o suprafața totală de peste 213 ha si o capacitate de productie de 1.6 mil. tone anual ce excede consumul national de ciment.
Incepand cu anul 1999, ca urmare a achizitionarii pachetului majoritar de actiuni de catre Grupul Lafarge, Uzina de Ciment Rezina intra pentru o perioada de 5 ani intr-un amplu program de modernizare si re-tehnologizare, costul investitiei ridicandu-se la cca. 17.7 mUSD.
Scopul nostru este să construim pentru oameni și pentru planetă, să construim spatii mai ”verzi” prin amprentă scăzuta de emisii CO2 și economie circulară.
Investim in tehnologii care sa permita utilizarea de combustibili alternativi, materii prime alternative si energie verde:
- 2010-2015, co-procesarea combustibililor alternativi,
- 2017, inaugurarea Centrului de Inovații Chișinău, creat pentru a valorifica experiența globală și know-how-ul tehnic al Grupului, pentru a dezvolta soluții de construcție adaptate caracteristicilor unice ale piețelor locale,
- 2023, constructia si punerea in functiune a statiei de monitorizare meteorologică şi a calitatii mediului, donata Serviciul Hidrometeorologic de Stat.
Descrierea rolului:
În calitate de Specialist Achiziții, în cadrul departamentului achiziții vei fi responsabil pentru asigurarea și coordonarea activității de achiziții și de întreținere cu materiale, servicii circulante conform categoriilor din responsabilitatea ta.
Responsabilități:
- Gestionează achiziția operațională și tactică a categoriilor de bunuri și servicii în conformitate cu strategia a Grupului Holcim, precum și cu politicile, procedurile și specificările corespunzătoare.
- Elaborează documentele de achiziții ( cereri de oferte, comenzi) în conformitate cu procedurile standartului ISO
- Urmărește și respectă termenii de realizare a contractelor/ comenzilor , anunță serviciile colaterale despre necesitatea efectuării plăților și recepționării bunurilor contractante
- Evaluează și selectează furnizorii în baza prețurilor , calității produselor oferite , a termenilor și condițiilor de livrare/ plata.
- Negociază în strânsă coordonare cu Managementul de categorie în legătură cu cantitățile necesare, procesele de calitate și prețuri.
- Studii superioare economice / tehnice / drept și sau experiență adecvată.
- Experiență într-o funcție de achiziții constituie un avantaj.
- Abilitati de comunicare in limba engleza nivel mediu si avansat.
- Abilități bune de comunicare scrisă și orală, abilitatea de a comunica eficient / convingător la toate nivelele.
- Cunoașterea bazelor contabilității , negocierilor, legislației fiscal și vamale, gestionarea contractelor constituie un avantaj.
- Abilitati și cunoștinte de operare PC și MS Office ( Excel- nivel mediu, word, Power Point)
- Capacitatea de analiză economică , comunicare eficienta, acuratețe , punctualitate
- Pachet salarial competitiv și bonusuri pe performanță;
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră în cadrul Grupului Holcim;
- Mediu de lucru dinamic și colaborativ;
- Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală și alte facilități;
- Asigurare medicală facultativă;
- Asigurare de accidente cu acoperire globală;
- Tichete de masă și altele.
La Lafarge Ciment (Moldova) SA, ne angajăm să oferim șanse egale tuturor candidaților, fără a discrimina pe baza genului, rasei sau religiei. Valorificăm diversitatea și credem că aceasta este cheia inovației și succesului nostru.
Aplică acum și devino parte dintr-o echipă care construiește viitorul!
E-mail: recrutare-mda@lafarge.com
Alte anunțuri publicate de această companie
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳