Administrator de magazin (str. Nicolae Costin)
20 ноября 2025
Cele mai valoroase bogății ale omului sunt experiența și cunoștințele acumulate.
Dacă îti plac provocările și îți dorești o dezvoltare profesională, Vino și Tu și descoperă o lume nouă în echipa noastră cu numele Global Store, care numără peste 300 de persoane și mai mult de 19 ani, cu o experiență vastă în import, distribuție și vânzări retail de produse nealimentare în cele 7 magazine pentru Casa și Familia Ta!
La noi poți munci într-o ambianță plăcută, în birouri moderne dotate cu de toate pentru dezvoltarea ta, alături de oameni frumoși și prietenoși.
“Să creezi o echipă este un început, Să muncești împreună este un progres, Să rămâi împreună este un succces”.
Administrator de magazin (str. Nicolae Costin)
Ești în căutarea unui job?
Crezi în forțele proprii si în competențele ce ai acumulat din experiență și instruiri?
Suntem o companie dinamică, tânără și puternică, care se străduiește zilnic să devină mai bună în ceea ce face. Dacă și tu ești la fel ca noi, o persoană implicată, entuziastă și pasionată de muncă, te invităm să te alături echipei noastre! La noi vei găsi locul de muncă pe care ți-l dorești.
Pregătit(ă) să îl descoperi?
Suntem în căutare de Administrator magazin.
Responsabilități:
- Vei fi concentrat/ă asupra dezvoltării magazinului și performanța acestuia, te vei asigura că toți clienții noștri vin într-un magazin bine aranjat și întâlnesc angajați performanți și calificați;
- Va trebui să organizezi și să coordonezi procesele de activitate a magazinului, să ne asigurăm că toate produsele sunt disponibile în orice moment, produsele sunt prezentate, prețurile corecte sunt afișate, etc.
- Vei fi responsabil/ă de monitorizarea angajaților, instruirea și gestionarea acestora astfel încât să ai mereu cea mai puternică echipa care să asigure deservirea la nivel a cumpărătorilor;
- Organizarea, repartizarea, coordonarea și supravegherea proceselor de lucru în sala de comerț;
- Efectuarea comenzilor de marfă pentru magazin;
- Monitorizarea executării cu succes a promoțiilor de vânzare;
- Instruirea personalului nou angajat.
Sunteți candidatul potrivit dacă:
- cunoașteți limba română, rusă;
- aveți studii de specialitate, cunoștințe în domeniul comerțului;
- aveți experiență în administrarea unei săli de comerț (preferabil);
- aveți experiență în efectuarea comenzilor pentru magazine;
- aveți experiență de gestionare a bazei de date (1C);
- aveți abilități excelente de comunicare, sunteți atent și responsabil.
Oferta și beneficiile noastre:
- Angajare oficială cu întreg pachet social;
- Salariul (de la 14000 lei net);
- Tichete de masă – 60 lei/zi;
- Card de reducere de 15%, pentru cumpărături la Global Store;
- Oportunități de dezvoltare personală și de promovare;
- Instruire și școlarizare.
Program de muncă:
- Grafic 2/2, de la 08:30 până la 21:00.
HAI SĂ NE CUNOAȘTEM!
Expediază acum CV-ul la adresa de e- mail:
shr@grossell.com cu indicarea postului pentru care aplici.
Pentru concretizări ne poți contacta la: 078770461, 078770616.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu!
Telefon: 078 770 461 / 078770616
E-mail: shr@grossell.com
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании