Analist Bază de Date Furnizori

VEO Worldwide Services

27 ноября 2024

Кишинев
Любой опыт
Полный день
Любое образование
На территории работодателя

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Analist Bază de Date Furnizori

Cauți o oportunitate de a-ți valorifica abilitățile analitice? Te invităm să te alături echipei noastre din Chișinău în rolul de Analist Bază de Date Furnizori.

Candidatul ideal va fi responsabil de administrarea datelor furnizorilor in sistemul informational CRM, prin prisma verificarilor de quality pentru informatiile despre furnizori introduse de alte echipe si a raportarii evolutiei diferitor indicatori.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Actualizarea rapoartelor zilnice, săptămânale și lunare pentru a urmări evoluția indicatorilor cheie, precum si participarea in constructia de raporte noi;
  • Participarea activă în analiza datelor și interpretarea rezultatelor pentru a sprijini deciziile de afaceri, inclusiv formularea de propuneri de îmbunătățire, atunci când este cazul;
  • Verificarea corectitudinii informațiilor furnizorilor in CRM (coduri fiscale, adrese, activitate, categorii de produse, potential de business);
  • Asigurarea repartizarii corecte a furnizorilor în sistemul CRM, asigurand respectarea unor reguli de gestiune prestabilite;
  • Crearea, actualizarea și furnizarea de informații prin analize punctuale (in Excel) și prezentări (in PowerPoint, Canva), in functie de solicitarile din partea clientilor;
  • Respectarea termenelor limită și gestionarea corecta a priorităților de business;
  • Asigurarea unei comunicări eficiente cu departamentele operaționale, pentru a facilita fluxul de informații;
  • Implicarea in cadrul proiectelor de dezvoltare a tool-ului CRM si participarea in testarea evolutiilor.

Pentru a avea succes în această misiune, vei avea nevoie de:

  • Cunoștințe de limbă Engleză și/sau Franceză (min. nivel B2);
  • Competențe tehnice: Excel – nivel mediu spre avansat; Word; PowerPoint; CRM -experiența constituie un avantaj;
  • Abilități analitice puternice și atenție la detalii;
  • Orientare spre rezultate și abilități de relaționare cu clienții.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • O zi liberă extra în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe de succes, într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de a participa la activități, concursuri și animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть