Asistent / Asistentă Director

SRL MEGAPARC

1 апреля 2025

Кишинев, Ботаника
От 3 лет
15 000 леев
Полный день
Высшее
На территории работодателя

MEGAPARC SRL își desfășoară activitatea cu succes în domeniile imobiliar, al investițiilor, retail-ului, comerțului și distribuției, precum și în sectorul B2B, consolidându-și constant poziția pe piața națională. Prin inovație continuă și strategii de dezvoltare sustenabilă, Megaparc se angajează să aducă valoare adăugată clienților săi.
În acest context, compania anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea unei poziției de:

Asistent / Asistentă Director

Responsabilități:

  • Întocmirea și gestionarea agendei zilnice a Directorului;
  • Asistarea Directorului în activitățile curente;
  • Recepționarea și redirecționarea apelurilor telefonice;
  • Aprovizionarea oficiului cu consumabile și rechizite de birou;
  • Organizarea activităților de protocol (evenimente, întâlniri cu clienți și parteneri de afaceri), primirea și îndrumarea vizitatorilor;
  • Primirea, înregistrarea și distribuirea corespondenței interne;
  • Redactarea corespondenței de afaceri;
  • Gestionarea documentelor de interes general ale întreprinderii;
  • Traducerea și redactarea documentelor în/din limbile română, rusă și engleză;
  • Organizarea călătoriilor de afaceri (transport, cazare, check-in etc.);
  • Suport administrativ pentru toate departamentele companiei;
  • Întocmirea proceselor verbale ale ședințelor;
  • Emiterea și evidența ordinelor administrative.

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate (în domeniul juridic – avantaj);
  • Experiență într-un post similar de minimum 3 ani;
  • Cunoștințe solide de management și secretariat;
  • Excelente abilități lingvistice și de redactare în limba română;
  • Experiență în gestionarea documentelor;
  • Prezență agreabilă, atitudine pozitivă, sociabilitate;
  • Comunicare fluentă în română, rusă și engleză (alte limbi – avantaj);
  • Cunoștințe avansate de operare PC: pachet MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Adobe Photoshop și alte programe de editare grafică-constituie un avantaj;
  • Gândire analitică și capacitate de realizare a analizelor pe baza informațiilor disponibile;
  • Organizare personală, integritate, inițiativă;
  • Abilități de comunicare la toate nivelurile organizației;
  • Capacitate de planificare și prioritizare a sarcinilor;
  • Respectarea termenelor limită.

Condiții de muncă:

  • Program de lucru: luni–vineri, între orele 08:00–17:00;
  • Salariul pornește de la 15.000 lei net/lună, în funcție de experiență și competențe;
  • Pachet social complet și condiții de muncă conforme cu legislația în vigoare;
  • Mediu de lucru profesionist, într-o companie stabilă și cu perspective reale de dezvoltare;
  • Respect pentru echilibrul între viața profesională și cea personală;
  • Suport din partea unei echipe colaborative și bine pregătite;
  • Posibilități de perfecționare continuă și implicare în proiecte relevante.

Notă: La interviu vor fi invitate doar persoanele care corespund cerințelor specificate.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de e-mail: receptie@imc.md.

Vă rugăm să specificați în subiectul e-mailului poziția pentru care aplicați.

Email: receptie@imc.md
078803010

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено