Consultant/ă casier oficiul secundar, Botanica

O.C.N. „Easy Credit” S.R.L

14 ноября 2024

Кишинев, Ботаника
Можно без опыта
Полный день
Университет, институт
На территории работодателя

O.C.N. „Easy Credit” S.R.L. UNA din cele mai mari și reputative organizații de creditare nebancară din Republica Moldova cu active de peste 900 mil. MDL, anunță concurs pentru angajare:

Consultant/ă casier oficiul secundar, Botanica

Dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe prietenoase de profesioniști adevărați, amabili cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă.

Drept recompensă pentru lucrul interesant efectuat în condiții foarte bune și o atmosferă placută de lucru va fi remunerarea adecvată.

Ești o persoană responsabilă, disciplinată și onestă, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md сu specificarea „Consultant sector nebancar Of. Buiucani” sau apelează 0-7845-1111.

Oferim:

  • Pachet social 100% conform CM RM
  • Salariu atractiv și prime
  • Tichete de masă  50 mdl/ 1 zi lucrătoare 
  • Regim de lucru: 5 zile/7 zile și 6 zile/7 zile
  • Luni - Vineri: 09.00-18.00(+2 sâmbete lunar, sunt zile de lucru)
  • Loc de muncă în oficiu modern 
  • Alte facilități

Scopul postului: Acordarea consultațiilor clienților
 
Cerințe de calificare:

  • Studii superioare
  • Cunoașterea limbii române, limbii ruse
  • Cunoașterea Microsoft Office
  • Abilităţi excelente de comunicare, scriere
  • Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
  • Exprimare coerentă și corectă
  • Onestitate și loialitate
  • Capacitate bună de învățare
  • Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
  • Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
  • Disciplină

Responsabilități:

  • Prelucrarea cererilor de creditare
  • Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date
  • Verificarea documentelor prezentate de clienți
  • Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale
  • Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei 
  • Recepționarea sau eliberarea numerarului
  • Numărarea banilor încasați
  • Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă
  • Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru
  • Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare
  • Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei

hr@easycredit.md
0-7845-1111

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть