Manager Achiziții Rețea Magazine
18 декабря 2025
ROGOB SRL - una din cele mai mari întreprinderi de produse din carne și mezeluri din Moldova, anunță concurs pentru funcția:
Manager Achiziții Rețea Magazine
Rogob este în căutarea unei colege/unui coleg pentru a suplini funcţia de Manager Achiziții Rețea Magazine.
În rolul de Manager Achiziții Rețea Magazine vei asigura implementarea unei strategii eficiente de aprovizionare pentru întreaga rețea de magazine, prin negocierea optimă a contractelor comerciale, selecția și dezvoltarea portofoliului de furnizori, managementul costurilor și susținerea obiectivelor de vânzări și profitabilitate.
responsabilitățile tale:
Achiziții și management furnizori
- elaborează strategia de achiziții pe categorii de produse în acord cu planul comercial al companiei.
- selectează, negociază și încheie contracte comerciale cu furnizorii (produse alimentare, băuturi, consumabile, alte bunuri relevante).
- evaluează performanța furnizorilor pe criterii de preț, calitate, termene de livrare, servicii post-vânzare.
- inițiază campanii promoționale în colaborare cu furnizorii.
Coordonare echipă
- coordonează și dezvoltă echipa de achiziții (category manageri, specialiști).
- stabilește obiective de performanță individuale și colective.
- evaluează periodic echipa și propune măsuri de formare și dezvoltare.
Planificare și bugetare
- propune și gestionează bugetul de achiziții anual/lunar.
- monitorizează indicatorii cheie: costuri, marje comerciale, discounturi obținute, termene de plată.
- colaborează cu departamentele vizate pentru planificarea stocurilor și fluxurilor.
- colaborează cu departamentul Marketing pentru promovarea produselor în magazine
- participă la ședințele strategice privind dezvoltarea sortimentului și și categoriilor de produse expuse.
Monitorizare și analiză
- monitorizează tendințele pieței și comportamentul consumatorului.
- realizează analize comparative de prețuri, termeni contractuali și propune optimizări.
- răspunde de auditarea internă a proceselor de achiziții
ce așteptăm:
- studii superioare (economice, administrarea afacerilor sau similar)
- 3-5 ani experiență în achiziții, preferabil în retail alimentar sau FMCG
- abilități excelente de comunicare și negociere
- experiență în negocierea contractelor și coordonarea echipelor
- cunoștințe solide de Excel, ERP-uri și platforme de gestiune.
- cunoștințe despre lanțul logistic și gestiunea stocurilor.
- capacitate de analiză financiară de bază (marje, costuri, termene).
- integritate
ce oferim:
- carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară
- salariu competitiv și bonusuri de performanță
- mediu de lucru dinamic și interactiv
- training-uri în domeniul de activitate
- prânz gratuit
- automobil de serviciu
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob!
E-mail: hr@rogob.md
Telefon: 060 200 961
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании