
Specialist Retenție
20 февраля 2025
Anunțăm următorul post vacant:
Specialist Retenție
Tipul jobului: Full-time
Un Specialist Retenție este responsabil de gestionarea relațiilor cu clienții existenți pentru a asigura satisfacția acestora și a reduce rata de părăsire.
Responsabilități:
- Oferă consultanță și suport profesional clienților, anticipează și oferă soluții optime în vederea retenției clienților.
- Comunicarea directă cu clienții prin telefon, pentru a înțelege preocupările și a găsi soluții de fidelizare.
- Dezvoltă proactiv relația cu clientul prin înțelegerea și oferirea răspunsului adecvat la solicitările clientului. Propune soluții de îmbunătățire a acțiunilor cu scop de sporire a gradului de satisfacție a acestora.
- Participă la implementarea în campanii de retenție pentru a reduce churn-ul.
- Intervine în toate procesele de reziliere, depistează și soluționează rapid situațiile de conflict.
- Colaborează cu diverse echipe interne pentru a identifica nevoile clienților și pentru a asigura o experiență de customer care de înaltă calitate.
Cerințe:
- Studii superioare (în domeniul telecomunicații, economie, afaceri).
- Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții sau în strategii de retenție.
- Abilități excelente de comunicare și negociere.
- Orientare către soluționarea problemelor și obținerea satisfacției clientului.
- Abilități de organizare și planificare.
CE OFERIM:
- Pachet salarial competitive
- Suport la dezvoltarea carierei
- Traininguri și dezvoltare profesională
- Reduceri pentru angajați (sport, odihna, pachet corporativ)
- Evenimente și activități sociale
Aplicanţii sunt invitaţi să expedieze CV-ul la adresa cariera@moldtelecom.md, menţionînd postul pentru care aplică (Consultant vânzări prin canale alternative).
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru a fi invitaţi la interviu
E-mail: cariera@moldtelecom.md